کیا سردرد میگیرن تو بارداری از چیه؟؟قرص بخورم؟

۱۰ پاسخ

از کم آبی بود برام روزایی که کم آب میخورم سردرد میشم

من ک هنوزم سر درد میگیرم مث ی اسب ب خودم میپیچم تا خوب بشه البته رفتم دکتر شیاف استامینوفن داد و قرصش، ولی خوب با این چیزا خوب نمیشه چون میگرن دارم، ماساژ بده سرت و پشت گردنت رو، شاید بهتر بشی

منم اوایل بارداری سردرد شدیدداشتم یکی از علایم بارداریع دیگه ،ولی هیچ کاری برای خوب شدنش نکردم ن قرص ن دکتری فقد تحمل کردم ب مرور بهتر شدم

من😑استامینوفن میخوردم،ولی اگه میتونی تحمل کن و قرص نخور

استامینوفن ۳۲۵ یا ۵۰۰ اشکالی نداره

منم سه ماه اول خیلی سردرد میشدم ،چایی چیزی بخور تا آروم بشه قرص هم نهایت میتونی استامینوفن ساده بخوری ولی کم کم خوب میشه

قرص استامینوفن بدون کدیین دار بخور بهداشت ب من اینو گفت

منن اونطوری میشدم الان بهترم دوا هم ننداختم به فشارت اهمیت بده

فشارت بالا نیس؟ ورم یک طرفه نکردی؟ برو دکتر شاید ازت آزمایش دفع پروتئین بگیره

قرص نمیشه خورد اگه دکترت بهت شیاف داده بزن

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب 🫀 مامان قلب 🫀 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد