بچها شیاف پروژسترون ۴۰۰ کدومش بهتره

تصویر
۲۱ پاسخ

فرقی نداره شرکتاشون متفاوته استفاده بالایی راحتره،پایینیو باید دونه قیچی کنی اون برش بالاشوهم با قیچی بیشتر میکنم

فلزی

سلام خواهران خواهش میکنم جواب بدید این برای بارداری خریدم ببین درسته این پروژسترون داروخونه گفت برای بارداری یا ساده بابام ندونسته ساده خریده لطفا راهنمایی کنید

تصویر

من اکتوژست استفاده میکنم راضیم فعلا که عوارضی نداشته

بالایی بهتره ولی کلا یکین بالایی گرونتره

بالایی خیلی بهتره پایینی کیفیت نداره و اثرش کمتره

من از بالایی استفاده میکنم پایینی و حس میکنم باهاش خارش میگرفتم..

من اون سفیده رو میزنم اون پایینی خیلی بزرگه من دوس نداشتم

واسع چی خوبه

من دکترم سفیداروداد

حدود از چند روز قبل موعد پریود استفاده کنم اقدام هم دارم جوا میده؟؟؟

هردوتاش یکیه فقط شرکتافرق می‌کنه من خودم فرتیژست استفاده میکنم اکتوژست استفاده کردم اولش یکم حالت سوزش دست داد بهم اما فرتیژست اینطوری نبود

من جفتشو امتحان کردم
فققققط بالایی.

خارجیه صدرصد عالی تره

بالایی خارجیه، پایینی ایرانی

من دکتر بالایی داد ، امروز واسه اولین بار استفاده کردم،چون دلدرد پریودی داشتم،چه فرقی دارن؟؟

به من دکتر که داد رفتم‌داروخانه اون جلد پلاستیکی داد گفت بزن

من جفتشو داشتم و‌مصرف کردم،ولی نقره ای خیلی بهتره

نقره ایا عالیه

دکتر به من از بالای داده

دکتر ب من از اون بالایی داده استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری