۲ پاسخ

برو زایشگاه کلا لکه بینی در هیچ وقت بارداری طبیعی نیس

عزیزم احتمالا به خاطر یبوست زور زدی لکه بینی گرفتی اگه درد دیگه ایی گرفتی احتمال زایمان هست مراقب باش اگه لکه بینیت ادامه داره برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان طاها و نیلا مامان طاها و نیلا ۷ ماهگی
مامان حسان مامان حسان ۱۳ ماهگی