بچه ها من لکه بینی دارم
رابطه داشتم بعد 😕 الان چیکار کنم

۶ پاسخ

اگه شیاف داری بزار

رابطه تو این هفته
من از اول تا الان رابطه نداشتم و تا اخرشم نمیخام داشته باشم چون یبار حامله بودم رابطه داشتم خونریزی کردم و سقط شد دیگه میترسم

شیاف بزار قطع میشه

پروژسترون بزن بعددکتر برو

چرا تو این هفته ها رابطه دارید؟
یه شیاف بزار ببین چطور پیش می‌ره
اگه ادامه داشت برو زایشگاه

برو معاینت کنن

سوال های مرتبط

مامان طاها و نیلا مامان طاها و نیلا ۷ ماهگی