۵ پاسخ

سلام عزیزم چیکار کردی

شیاف پروژسترون یا امپولش رو می‌زدی

برو بیمارستان جاریم‌ ۳۴بود لکه بینی داشت سریع بردنش اتاق عمل بچش‌ بدنیااومد‌

گلم بروبیمارستان

برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان طاها و نیلا مامان طاها و نیلا ۷ ماهگی
مامان حسان مامان حسان ۱۳ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری