۱۴ پاسخ

من يكشنبه ٤٠هفته ميشم🥲دردم اصلا ندارم خداكنه دكترم بگه بستريم كنن☹️خسته شدم

کدوم بیمارستان میخای بری من بیمارستان راضی بودم دیگه ۴۱ هفته ختم بارداری دادن بدون درد بستری شدم

دقیقا منم ۴۱ هفته بودم که زایمان کردم

😂😂😂😂

مامان ماهان شما ک هفتت از من بالاتره ی سوال
زیر نافت سفته یا شل

اخییی انشالله همین الان بزایی😂😂

والا یه کم درد پریودی توی کمرم دارم

🥺🥺🥺

منم چهار شنبه تمومه

الان چند هفته ای 😂😭

😃✋🏻

🤣🤣🤣

منم یکشنبه تموم

🤣🤣🤣عالی بودی نصف شبی خندیدم کلی

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی
مامان میرخان مامان میرخان ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان سامیار طلا👶 مامان سامیار طلا👶 ۸ ماهگی
مامان علیسان ومهدیار مامان علیسان ومهدیار ۸ ماهگی