۴ پاسخ

بنطر من اصلا معاینه تحریکی نرین

طبیعی هستی یا سزارین
معاینه رفتی چند هفته

برا معاینه چیزی نمیگیره فقط ویزیتش ۲۰۰ تمنه

واسه من ۳۰۰ گرف

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی