قند ناشتا ۱۰۳ کمه یا زیاد ؟

۹ پاسخ

۹۰ تا ۱۰۰ خوبه شما لب مرزی رعایت کن

تو بارداری این قند بالاس و بخاطر کنترلش و بالا نرفتن تو ماه های بعد احتمالا از الان انسولین بدن

میگن واسه بارداری زیاده باید تا ۹۵ باشه من ۱۰۰ بودم گفتن رعایت کن چون تو مرزی چون هنوز تا ماهای اولی بری جلوتر ممکنه دیابت بارداری بگیری

عزیزم برای من ۱۰۵ بود دکتر انسولین نوشت

زیاده رعایت کن بالا تر نبریش

قند ناشتا من۸۵بود قندنرمال بدن۱۰۰ نمیدونم ازدکترتم بپرس

زیاد باید رعایت کنی

زیاده کمی

زیاد برو دکتر زیر نظر دکتر باش میوه موز انگور هندوانه اینا قند زیادی دارن نخور زیاد ماکارانی اب لیمو اینا قند رو بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری