۴ پاسخ

زیر دلتو ببند.بین کار استراحت کن.و اینکه به دکارت بگو اگه دردات طبیعی نبود آزمایش مینویسه.ممکنه عفونت داشته باشی

اره منم اینجوریم دیگه کم کم انجام میدم وسطش استراحت میکنم

اره عزیزم طبیعیه
سعی کن کم کم انجام بدی
نه همشو با هم

به شوهرت بگو اگر میتونه کمکت کنه یه کم

سوال های مرتبط