۵ پاسخ

گوگل میگه از پایان ماه 7

من از همون موقع شروع غذای کمکی دادم خیلی هم دوست داره هنوزم هفته ای دو سه بار میدم

خطر نداره اگه موجب یبوست نشه و حساسیت نداشته باشه

من از ۶ماهگی دادم پسرم عاشقشه

نداره من از ۶ ماهگی دادم بهش خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیاز مامان آیاز ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۷ ماهگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی