۷ پاسخ

منم هم ترشح زیاد دارم

من هفته ششم هستم بعضی وقتا ترشح دارم طبیعیه

مامانایی که پسر دارین
تکرر ادرار داشتین شماهم؟

میگن تکرر ادرار وحالت تهوع نشانه جنین دختره

سلام خوبی مامان نی نی کوچولو
شماهم تکرر ادرار وحالت تهوع دارین؟

ترشح با ترشح فرق داره
بی رنگ یا سفید باشه طبیعیه

اره منم دارم‌طییعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان ماهلین🩷🌜 مامان ماهلین🩷🌜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته ششم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری