خانما در ۱۰ هفته ضربان ۱۷۵ بد نیست؟احساس میکنم زیاده

۴ پاسخ

من ۱۲ هفته ۱۷۰ بود

سلام‌گلم از بچه من ۱۸۹ بود

نه عزیزم نگران نباش
من ۱۱هفته ۱۶۴بودم
خداروشکر مشکلی نداره
یواش یواش کمتر میشه

ن برای من ۱۰ هفته ۱۶۹ بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری