خدایا شکرت قابل توجه اونایی ک میگن مثبته 😂😂😂😂😂

تصویر
۵ پاسخ

نمیخوام بترسونمت ولی من 10 روز بعد از اینکه عقب افتادم تست زدم اونم چند تا منفی شد بهد ازمایشم دادم منفی شد بعد 15 روز دوباره تست دادم یه حاله کمرنگ کمرنگ افتاد رفتم ازمایش دادم اونموقع مثبت شد ولی انشاالله از تو اینجوری نباشه😂

حیف اژدر😆

منم ازاول محرم مریض نشدم چکارکنم

من انقد استرس دارم چند روز پیش لکه داشتم میگم شاید لکه بارداری باشه

کاش منم منفی میشدم

سوال های مرتبط

مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی