منفیه نه؟؟😍
خدایا شکرت

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم مبشه درخواست بدی

خداروشکر کاش زودتر رفته بودی خیالت راحت میشد عزیزم
چقد خودتو اذیت کردی

من که بهت گفتم دختر

منم شنبه میخام برم ازمایش بدم

ایشالله تا ۷ سال دیگ نبینم چیز مثبتی

هزاراااان بار خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۷ ماهگی
مامان آریا و ماهیدا مامان آریا و ماهیدا ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی
مامان نینیم مامان نینیم ۹ ماهگی