مامانا نینی ها از کی اسمشون رو‌میشناسن؟؟😬

۵ پاسخ

دختر من هنوز واکنش خاصی نشون نمیده اون واکنشی هم که داره به صدای منه نه اسمش

شاهان از دوماهگی متوجه میشود

پسر من ۴ ماهگی اسمشو صدا میزدیم نگامون میکرد

دختر منم ب اسمش الان واکنش نشون میده

بچه من الان صداش میزنم برمیگرده اه اه میکنه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی