۶ پاسخ

سلام من دخترم ۳سالشع

سلام من بچه اولم یه سال و دو ماهشه الان ۵ هفته باردارم خخخخ
و شما چطور

سلاااااام
یه گروه دوستانه تو روبیکا داریم برای اقدامی ها و باردار ها اگه خواستی بیای به ایدیم پیام بده تا عضوت کنم😁
@wowoo_on

من عزیزم

بله من

سلام من پسرم ۱۰ سالشه و دومی رو باردارم

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۳ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان اسرا و تو دلی مامان اسرا و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته هشتم بارداری