۸ پاسخ

بسلامتی بغلش بگیری عزیزم 😍

پوشک‌ مای بی بی چند ؟؟ و چندتایی هست عزیزم

عزیزم بهترین شیرخشک خریدی باتوجه به اینکه من خودم تو کارخونه ای کار میکنم که محصول اپتامیل وببلاک تولید میشه ترجیح من اینه که حتما اپتامیل بدم به بچم

مبارکه عزیزم

مبارک مبارک

برای بیمارستان مای بیبی سایز صفر خوبه عزیزم

عزیزم شیر نان 1 بگیر چون بعد از زایمان اگ سینت شیر نداشت دکتر نان 1 مینویسه اگ هم نساخت بهش آپتامین

سلامتی باشه

سوال های مرتبط

مامان نینی سادات مامان نینی سادات ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان جانان 🫶🏼 مامان جانان 🫶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا👸🏻 مامان اَبرا👸🏻 ۲ ماهگی
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد