36.6تبه؟ چون به علاوه نیم درجه میشه 37.1

۴ پاسخ

ن عزیزم

ن بابا

اضافه نکنین. هرچی نشون داد تب سنج همونه دما

نه نیست. از ۳۷.۵ تبه. با اون تب سنجای زیربغلی میشه ۳۷.۲

سوال های مرتبط

مامان آرتا و آوینا مامان آرتا و آوینا ۲ سالگی
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی