۸ پاسخ

طبیعیه منم هستم

من بخاطر معدم سنگین میشم نفخ میکنم😣

یک سنو بیوفیزیکال بده ببین مایع دورش نرماله

زیاد نفس بکش اکسیژن برسه به بچه با مایع امنیونتو چک کن

نینی منم از عصر خودشو سفت کرده بود انقد که دلم میخواست گریه کنم

اگه موقته سفت شدن و مکرر نیست طبیعی یه

بخاطر معدت نیست ؟؟؟

ول میکنه معمولا
نفسای عمیق بکش

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی