سلام خانما چرا شکمم ایقد سفت میشه خیلی اذیتم

۳ پاسخ

اگه درد داری یا فاصله بین اتقباظو سفتی کمه حتما برو زایشگاه امکان زایمان هست چون ۳۸ هفته هم هستین ممکنه شروع زایمان باشه

زرز نداره نزدیک زایمانه برا همینه که این چوری

سرپا وایسادی یا تحرک داشتی؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری