وارد ماه نهم شدم🫡 بیاین بگین چجوری میگذرههه؟؟؟

۱۴ پاسخ

خرررررابم خراب 🥲🥲🥲 نقطه به نقطه بدنم درد میکنه

منم منتظرم برم ۹🥴🥴 امیدوارم مثل ۸ نباشه🤥🤥

لگن درد شدید دارم و اینکه زود برام گذشت و خبری از درد نیست ۸روز دیگه مونده

خیلی دیر میگذره ولی با کلی انتظار قشنگ میگذرونی

ب سختی
سوزش معده و درد لگن و بی خوابی
وقتیم دراز میکشم بچه میاد تا معدم خفه میشم

الهی یه روزی منم بیام بگم وارد نه ماهگی شدم

دندون درد ماه درد در انتظارته

برای من زودمیگذره ولی هیچ علائمی اززایمان ندارم😂

هر لحظه در انتظار درد😂😫

دیر میگذره خیلییی🫠و با درد

در انتظار اندکی درد

یعنی هر لحظه به لحظه ‌ش انتظاره ک سختتتتت🤒
ولی شیرین و دلنشین مثل قند 😍🥺

برا من سریع دارع میگذره ولی خب با درد

سخخخت

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙👶 مامان آریشاه💙👶 ۴ ماهگی
مامان آی سو مامان آی سو ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان هانا خانوم🫶 مامان هانا خانوم🫶 هفته سی‌ونهم بارداری