برای من دوماهگی و ۴ماهگی خیلییی سبک بود
ولی الان که ۶ رو زدم واقعا سنگینه
هر بچه یه جوره بدنها باهم فرق میکنه
۲ ماهگی
یادم نمیاد
خداروشکر آیین خیلی واکنش شدید نداشت به واکسن هاش
ولی ۱۸ماهگی یادمه که نمیتونست راه بره و یه گوشه مینشست
خیلی اذیت بود بچه م
ولی من راحت بودم چون خرابکاری نمیکرد😂😂😂
وگرنه تب شدید و ....تو هیچ کدوم نداشت
همش با استا کنترل میشد
2و6......
برادخترم 4ماهگی
۴ ماهگی خیلی سخت بود ۲ و ۶ خوب بود
برای من دوماهگی سخت بود
چهار ماهگی خیلی سخت بود
شش ماهگی
۶ ماهگی سخت بود
۲ ماهگی معمولی
۴ ماهگی اصلا چیزی حس نکردیم
دوماهکی
بنظرم ۴ماهگی
از همه بدتر 18ماهگی
چهار ماهگی واقعا سخت بود
۶😢😢😢
همش سخته
برا من دوماهگی سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.