کدوم واکسن بچه ها سخته؟

۱۸ پاسخ

برای من دوماهگی و ۴ماهگی خیلییی سبک بود
ولی الان که ۶ رو زدم واقعا سنگینه

هر بچه یه جوره بدنها باهم فرق میکنه

۲ ماهگی

یادم نمیاد
خداروشکر آیین خیلی واکنش شدید نداشت به واکسن هاش
ولی ۱۸ماهگی یادمه که نمیتونست راه بره و یه گوشه مینشست
خیلی اذیت بود بچه م
ولی من راحت بودم چون خرابکاری نمیکرد😂😂😂
وگرنه تب شدید و ....تو هیچ کدوم نداشت
همش با استا کنترل میشد

2و6......

برادخترم 4ماهگی

۴ ماهگی خیلی سخت بود ۲ و ۶ خوب بود

برای من دوماهگی سخت بود

چهار ماهگی خیلی سخت بود

شش ماهگی

۶ ماهگی سخت بود
۲ ماهگی معمولی
۴ ماهگی اصلا چیزی حس نکردیم

دوماهکی

بنظرم ۴ماهگی

از همه بدتر 18ماهگی

چهار ماهگی واقعا سخت بود

۶😢😢😢

همش سخته

برا من دوماهگی سخت بود

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۱ ماهگی