سلام خانوم ها شیر خشک نان بهتره یا امتاپیل

۶ پاسخ

من نان میخوره دخترم راضیم

آپتامیل بهتره از نان اینو خیلیا میگن
منم آپتامیل میدم

نان هم طمع بهتری داره هم همجا پیدا میشه

دختر من اپتامیل میخوره .
خیلی تحقیق کردم گفتن اپتامیل از نان بهتره
راضی ام از اپتامیل

شیرخشک ها معمولا یه ترکیب دارن و فرق خاصی باهم ندارن باید ببینی کدوم به بچت میسازه نان هم خوبه هم هضمش برای بچه ها راحتتره

چاق شدع،تپله؟

سوال های مرتبط

مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر مامان 🫀👧🏻قلبِ‌مادر ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان شکلات فندوقی مامان شکلات فندوقی ۱۷ ماهگی