۵ پاسخ

زیرمیزی ب دکتر😂😂😂

من که میگم انشالله نشم😣

من سزارین اجباری شدم
نوار قلب نینی بد بود
فشارم بالا بود(یهویی مسمومیت شدید بارداری گرفته بودم)
سردرد شدید داشتم

اگه فشار بالا باشه یا نی نی خدای نکرده پی پی کنه یا افت ضربات قلب جنین

دیگه فکر نکنم بچه بچرخه بریچ بشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد