۵ پاسخ

آره بابا بعد ٣١ هفته ميمونه

اره عزیزم

چرامیخوای سزارین کنی

اره عزیزم نگران نباش چرا میخوان سز کنن تو این هفته

چرا مگه چی شده که الان میخای زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد