۹ پاسخ

نه اکثرا

من شنیدم وزنش اگه اوکی باشه نه نمیره....

برای من نرفت

من ٣٦هفته زايمان كردم نرفت دستگاه

من 37هفته و 4 روز سزارین شدم بچم دستگاه نرفت

سلام من ۳۶ هفته۲ روز زایمان کردم
خداروشکر بچم نرفت دستگاه.

من یک روز رفتم ت 37 دستگاه نخاس

معمولا نمیره عزیزم ب امیدخدا

نه البته بازم بستگی ب ریه داره بعضیا تازه ۳۸ هفته ام میره دستگاه بخاطر مشکل تنفسی

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد