37 هفته بچه کامله یا نارس؟ دستگاه میره

۱۰ پاسخ

کامله کامله بچه

بچه من نرفت ولی آمپول ریه زده بودم

کامله گلم من پسرمو به درخواست خودم ۳۷ هفته و۳ روز دنیا آوردم

کامله من چهار روز از 37هفته م گذاشته بود که زایمان کردم

کامله گلم

خوبه دیگه..بچه اول من ۳۷هفته و۵روز به دنیااومد دستگاهم نرفت

کامله

کامله دیگه

بچه کامله من دخترمو 37هفته و چهار روز دنیا اوردم

نه کامله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد