37 هفته و ۴ روز بچه می‌ره دستگاه

۱۱ پاسخ

معلومه كه نه 🧐 من همه ي سزاريني هاي دورم ٣٦ ، ٣٧ بودن بچه دستگاه هم نرفته

نه نمیره

ن کامله عزیزم

نه کامله نمیره

منم ۳۷ هفته ۴ روزم دارم تمام تلاشم و میکنم بیاد

بستگی به وزنش داره اگه وزنش خوب باشه نمیره دستگاه

ن گلم

فک نکنم

نه عزیز

نه دختر منم ۳۷ دنیا اومد

نه عزیزم فکرنکنم دیگه کامله خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان ماندنی مامان ماندنی روزهای ابتدایی تولد