معلومه كه نه 🧐 من همه ي سزاريني هاي دورم ٣٦ ، ٣٧ بودن بچه دستگاه هم نرفته
نه نمیره
ن کامله عزیزم
نه کامله نمیره
منم ۳۷ هفته ۴ روزم دارم تمام تلاشم و میکنم بیاد
بستگی به وزنش داره اگه وزنش خوب باشه نمیره دستگاه
ن گلم
فک نکنم
نه عزیز
نه دختر منم ۳۷ دنیا اومد
نه عزیزم فکرنکنم دیگه کامله خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.