سلام مامانا شکر ثهوه ای میشه تو فرنی بچه ریخت؟

۳ پاسخ

آره..‌من حریره بادوم شکرقهوه ای کم میزنم

من الا هیچی نمیریزم تو فرنی شیر خشک میریزم یا با سیبو خرما موز ترکیبش میکنم انقدر خوشمزه و شیرین میشه از اول. بدون شیرین کننده دادم الان راحت هرچی باشه میخوره

نبات بریز .من نبات میکوبم میریزم .از اول شیرین دادم بچم .

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱۵ ماهگی