و بلاخره زایمان کردم😭❤️

تصویر
۱۶ پاسخ

سخت بود مگه نه منکه هیچ وقت اون ادم قبلی نمیشم

بسلامتی گلم
طبیعی یا سزارین؟

بسلامتی عزیزم خیلی بد بود🥺

مبارکه عزیزم 🥰🥰

به سلامتی عزیزم🩷🩷😍😍😍

بسلامتی مبارک باش

بسلامتی باشه انشاالله خدا حفظش کنه 🩷

مبارکه قدمش خیر باشه براتون ❤
چطو بود خیلی سخته چقدر طول کشید؟

ای جانم

مباررررک چطور بود؟؟؟ طبیعی؟؟

ای جانم مبارکت باشه عزیزم

مبارک باشه عزیزم زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه انشالله🙏❤🧿

ب سلامتی 😍

ب سلامتی

خذا برای هم حفظتون کنه

بسلامتی مبارکه🧿❤️

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان مهرادوماهلین مامان مهرادوماهلین ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان نازنین رقیه🧸💗 مامان نازنین رقیه🧸💗 ۱۲ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ ۱ ماهگی