بالاخره زایمان کردم☹️🤦‍♀️

۷ پاسخ

مبارکه عزیزم باآمپول فشار زایمان کردی ؟چندهفته بودی

چند هفته گلم

مبارک باشه عزیزم 😍❤️
انشالله به سلامتی و خدا حفظش کنه❤️

ب سلامتی مبارکه

به سلامتی مبارک باشه قدمش خیر باشه

مبارکههه خوش قدم باشه 🥲😂پس چرا لبات اویزونه

زایمان چی؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۸ ماهگی
مامان نازنین رقیه🧸💗 مامان نازنین رقیه🧸💗 ۱۲ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان مهرادوماهلین مامان مهرادوماهلین ۱۱ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان آراد
برکه👶🏻❤️ مامان آراد برکه👶🏻❤️ ۱ ماهگی