سلام کی از مینی واش استفاده میکنه

۷ پاسخ

منم خریدم برای پسرم ولی استفاده نمی کنم حوصله ندارم خیلی وقت گیره لباساشو جدا میندازم تو ماشین لباسشویی

منم دارم. دو و نیم کیلوعه خیلی خوبه

من بعضی وقتا

من

چقد لباس میگیره
برا پسر من 5کیلویی هست ولی زیاد نمیگیره😐

من میکنم

سلام عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان ArSiN مامان ArSiN ۱ سالگی