کیا مینی واش دارن میخام بخرم یکی
خوب تمیز میکنه؟

۹ پاسخ

من ۴۵۰۰میفروشم نونوهست فقط چند بار استفاده شده

تصویر

اره خوبه من راضیم

من‌دستی دارم اینقدر دنگ و فنگ داره که اصلا استفاده نمیکنم
شنیدم تمام اتوماتیکش خوبه

چه مارکی خوبه

من ک خیلییییییی راضیم

اتوماتیکش اره خوبه ولی دستی بنظرم بدتر هم وقت ادمو میگیره هم خستت میکنه

من دارم راضیم

منم راضیم

من که خیلی راضی ام .تمیزی بستگی به مایع داره ولی خب اگه لباسا کثیف باشه چندین دور میتونی بزاری بشوره دست خودته کی برداریشون

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۱۵ ماهگی
مامان ArSiN مامان ArSiN ۱ سالگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی