من ۴۵۰۰میفروشم نونوهست فقط چند بار استفاده شده
اره خوبه من راضیم
مندستی دارم اینقدر دنگ و فنگ داره که اصلا استفاده نمیکنم
شنیدم تمام اتوماتیکش خوبه
چه مارکی خوبه
من ک خیلییییییی راضیم
اتوماتیکش اره خوبه ولی دستی بنظرم بدتر هم وقت ادمو میگیره هم خستت میکنه
من دارم راضیم
منم راضیم
من که خیلی راضی ام .تمیزی بستگی به مایع داره ولی خب اگه لباسا کثیف باشه چندین دور میتونی بزاری بشوره دست خودته کی برداریشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.