چرا بعضی بچه ها کولیک ندارن بعضیا انقد شدید دارن ؟

۶ پاسخ

شاید به رسیده بودن بچه ربط داره
اونا که سروقت و با دردای خود مادر میان فکر میکنم کولیک نداشته باشن

پیشونی خاهر پیشونی😂

همشون دارن چون گوارش نوزاد بین ۴ الی ۶ماهگی تکامل پیدا میکنه و راحت میتونه هضم کنه
منتها بعضیا شدتش کمتره بعضیا بیشتره که این بستگی به شرایط روحی مادر توی بارداری داره تا حد زیادی
من بچه اولم آنچنان حرص و جوش و استرسی نداشتم بچم کولیک داشت ۳ماهگی ام اوکی شد
این دومی پدرم دراومد تو حاملگیم از بس استرس و ترس و دلهره و جوش و غم غصه داشتم
رفلاکسی شده بچم

ب نظر من جنین ک ۴۰ هفته‌ش کامل داخل رحم باشه ، از لحاظ کولیک و رفللاکس اوکی‌تره و اذیتی نداره چون سیستم گوارش کامل تره

من پسرم داشت دخترم نداره الهی شکر. مثل رنگ پوسته یکی سفید میشه یکی سبزه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی