دختر من خداروشکر نداره کلا
دختر من کولیک داره اوایل گریه میکرد از موقعی که بی بی کولیک دکتر داد میخوره راحتم فقط میگوزه🤣
منم امروز همین فکر میکردم من سه تا بچه اوردم تا وقتی بزرگ شون کردم جونم به لبم رسیدم بخدا بس از شدت درد گریه میکردن😥💔
دخار من کولیک نداره اما رفلاکس داره ولی شدید نیست
همه ای بچه ها شکمشمون نفخ دااره .
امکان نداره .
ولی بعضی بچه ها اروم هستن زیاد گریه نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.