۵ پاسخ

دختر من خداروشکر نداره کلا

دختر من کولیک داره اوایل گریه میکرد از موقعی که بی بی کولیک دکتر داد میخوره راحتم فقط میگوزه🤣

منم امروز همین فکر میکردم من سه تا بچه اوردم تا وقتی بزرگ شون کردم جونم به لبم رسیدم بخدا بس از شدت درد گریه میکردن😥💔

دخار من کولیک نداره اما رفلاکس داره ولی شدید نیست

همه ای بچه ها شکمشمون نفخ دااره .
امکان نداره .
ولی بعضی بچه ها اروم هستن زیاد گریه نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی
مامان دخترم و پسرم🥰 مامان دخترم و پسرم🥰 روزهای ابتدایی تولد