هنوز جواب سلفریم نیومده، مردم بخدا از فکر و خیال

۸ پاسخ

چرا سلفری دادی

نگران نباش من ریسک ۱در ۱۶۲سندروم دان داشتم cvs دادم دیروز زنگ زدن گفتن سالمه و دختر هست نگران نباش

نگران نباش حتما سر ازمایشگاه شلوغه

برای منم امروز جوابش اومد بعداز بیست روز مردم و زنده شدم خداروشکر از اون منشی اونجا پرسیدم گفت مشکلی نداره ولی فردا باید ببرم به دکتر نشون بدم بچه ام دختر بود

ان شاالله چیزی نیس بد ب دلت راه نده

ان شاا...خوبه.نگران نباش.جواب سلفری منم بعد ۱۴ روز دیروز اومد خداروشکر سالم بود.برا من ریسک متوسط زده بود

عزیزم درکت میکنم انشالله که منفیه و دلت شاد بشه و بسلامتی نینیتو بغل بگیری

انشالله صحیح سالم گلم چرا استرسی

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان آقارهام😇 مامان آقارهام😇 ۶ ماهگی