۲۲ روز از سلفریم میگذره هنوز نتیجش نیومده چقدر انتظار سختهههههه

۶ پاسخ

عزيزم شما اي وي اف كردي
يا اي او اي ؟؟؟

هییی منم😭

منم منتظرم
ان شاالله برای همه مون بدون مشکل باشه خیالمون راحت شه

آره متاسفانه منم تا جوابم بزاد دل تو‌دلم نبود
کاملا درکت میکنم
انشاالله میاد و همه چیز عالیه

عدد ان تی چند اومد سلفری دادی

منم منتظرم🥲

سوال های مرتبط