۲۲روز میگذره از ازمایش سلفریم هنوز جوابش نیومده کلافه ترینم😒😒

۸ پاسخ

منم امروز ازمایش سلفری دادم گفتن چون اینترنتا قطع ممکنه زمان ببره تا جواب اماده بشه، شاید برای شما هم بخاطر اینترنت باشه

من آزمایشگاه دنا تهران دادم ۸ روزه جوابش پیامک شد برام اولش هم گفت بودن ۱۰ روزه کاری

برای من ۸ روز بعد اومد

مال من دوهفته ای جوابش امد ولی بستگی به ازمایشگاه‌داره شاید سرشون‌شلوغه نگرانی نداره اصلا

سلام مال من ۱۰روز اماده شد

مال من ۱ماه و۵روز طول کشید

خیلیه 22روز تا 15روز شنیده بودم

عزیزم مشکلتون چی بود که سلفری انجام دادید؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری