وسلام به ماه نهم...آخیشششش دیگه تمومه

تصویر
۹ پاسخ

هنوز رسیدی به جاهتی سختش

هنوز خیلی دیگس خواهر رسیدی بجاهای سختش

بسلامتی بغلش کنی😍🥺

اتفاقا تازه شروع میشه😂

منم همین فکرو میکردم این ماه آخر مگه تموم میشه دارم تبدیل به زامبی میشم 🤯🧟‍♀️

بسلامتی گلم ♥️♥️

همین ماه۹ ماه میگذره😂😂😂

به سلامتی 😊
منم با شمام دقیقا

به سلامتی و دلخوشی عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان Ayin & Ayeh مامان Ayin & Ayeh ۱۰ ماهگی