۱۰ پاسخ

سلام من انجام دادم قبلش که داروهای تقویتی و امپول بهت میدن واسه تحریک تخمک بعد از تخمک کشی یه درد کوچلو داری و چیزای نفخ دار نخور بعد هم که انتقال دادی یه سه روز اول استراحت کن نه کلا بخوابی باید راه بری توی خونه من از روز سوم کارای خونه مثله ظرف شستن غذا درست کردن رو انجام میدادم فقط خودتو خسته نکن چیزای سنگین اصلا بلند نکن جارو برقی اصلا نکش نزدیکی اصلا نداشته باش هر وقت هم کار میکنی خسته شدی بشین استراحت کن بعد دوباره ادامه بده و چیزای نفخ دارنخور
استراحت مطلق اصلا خوب نیست و خودشون هم بهت میگن چکارا نکن

بله تقریبا علائمی نبود ولی مثبت شد استراحت زیاد در حد فقط دسشویی با توالت فرنگی ادویه جات نخوردم سوره ی مریم واقعا معجزه میکنه بخونید حتما از استرس دور باشید به علائم زیاد دلنبندین اگه درد شدید داشتین حتما پیگیری کنین دکتر بخاطر سیستم ایمنی بدنم قبل از ای وی اف سرم ای وی ای جی نوشتن برام بزنم و امپول چسب جنین زدم تغذیه خیلی رعایت کردم پروتئین زیاد بخوردید و توکل برخدا

شما انجام دادید؟ میشه ی کم توضیح بدی واسه پسر انجام دادی؟

https://rubika.ir/joing/IFGJBFED0ZIMGOETIEPPORUITWBCFIYK



خانوما لینک گروه ای وی اف

سلام عزیزم.علایم مهم نیست منم ivfکردم علایمی ندلشتم و مثبت بود

دکترم الهام پورعلی ارومیه

هزینه اش هم با دارو ۵۰ تومن شد

بله عزیزم.استراحت مطلق نباش ولی اصلا خم و راست نشو.دستشویی فرنگی استفاده کن .پله نرو.گرمی جات خیلی کم مصرف کن.میوه و سبزیجات بخور تایبوست نداشته باشی وازهمه مهمتر استرس نداشته باش.من خودم مهمونی میرفتم حتی توی دوهفته ی انتظار عروسی هم رفتم .اولین شرطش نداشتن استرسه همین.

ivf کردی عزیزم

مشکلت چیه که ای وی اف کردی

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی ۴ ماهگی
مامان ۲قلوها مامان ۲قلوها هفته پنجم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته سیزدهم بارداری