دخترم آبریزش بینی داره
چکار کنم ؟؟

۱ پاسخ

فقط براش تخلیه کنید، اگر کیپ شد هم براش قطره بریزید

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی