کسی هست انوکساپارین تزریق کنه؟

۸ پاسخ

منم میزنم

من تزریق میکنم

من دور ناف میزنم. سمت راست ناف که میزنم درد نداره فقط بعدش یه کم میسوزه ولی سمت چپ که میزنم درد داره، بازو تا حالا نزدم

من اوایل تزریق میکردم

من از جمعه باید ترزیق کنم

بله من

من تزریق میکنم دور نافم میزنم

بله من

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی