۴ پاسخ

سلام دوستان
من انوکساپارین میزنم ولی داخل رونم
شکم میترسم چون بچه داخلشه
اشکال نداره؟

اره من تزریق میکردم وانتی دادم مشکلی نیس ک

من میزنم ولی من به خواست خودم سلفری دادم و دکتر گفت ۲ روز نزن برو ازمایش بده بعد دوباره بزنم

سلام خانومی بله من

سوال های مرتبط

مامان نفس💕 مامان نفس💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان آبنبات(یسنا)🍭 مامان آبنبات(یسنا)🍭 ۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته دوازدهم بارداری
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری