۷ پاسخ

سلام خانما من هفته 10هستم هنوز شکم ندارم هیچ خودشم یه چند روزی میشه حالت تهوعم قطع شده خیلی نگرانم چیکار کنم😔

اهاااا الان فهمیدم چی گفتی .
آره من بعد ازمایش انتی و سونو انتی آزمایش ۴ گانه دادم .

آزمایش ۱۵ هفته من دادم

متوجه نمیشم چی میگی

یعتی چی

انتی تست چیه ؟

من دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه🤱🩷 مامان پناه🤱🩷 ۹ ماهگی
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری