شکر تو حلوا به بچم بدم اشکال نداره؟؟؟

۵ پاسخ

گاهی وقتا اشکال نداره ولی زیاد نده کلا شکر و نمک برای هیچ سنی توصیه نمیشه

شکر خوب نیست عزیزم، برای هیچ سنی

نه بابا بده،دیگه یک سالش شده همه چی می‌تونه بخوره

حلوا اسهال میکنه ولی یکم میشه داد

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۱۳ ماهگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی