۸ پاسخ

آره ماشاالله عالیه تا تولد هرهفته 200گرم اضافه می‌کنه میشه 3/400اینا میشه عالیه

سلام عزیزم شما با همچین وزنی که گفتین مشکلی پیش نیومد؟منم تو۳۲هفته وزن بچم۲۱۶۰گرمه دکتر گفت درشته استرس گرفتم میشه بگید چیکار کردید؟رعایت کردید یا نه؟وزن دهی بچه طبیعی بود؟زایمانت چیبود طبیعی یل سزارین؟من از سزارین خیلی میترسم دوست دارم طبیعی بشم ولی اگه وزن بچه زیاد باشع نمیشه.وزن بچتون وقتی دنیا اومد چقدر شد؟

عزیزم میشه بگی چیا میخوری بچم وزن بگگیره

خوبه که ماشالله تا دنیا بیاد ۳۶۰۰ ۳۷۰۰اینا میشه

عالیه عزیزم

ماشالا توپول
من ۳۲ هفته ۱۹۹۰ بود

منم پسرم همین بود تا هفته ۴۰شد ۳۷۶۰

بچه منم همینقدره دکتر‌گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان جون دلم مامان جون دلم ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد