آره ماشاالله عالیه تا تولد هرهفته 200گرم اضافه میکنه میشه 3/400اینا میشه عالیه
سلام عزیزم شما با همچین وزنی که گفتین مشکلی پیش نیومد؟منم تو۳۲هفته وزن بچم۲۱۶۰گرمه دکتر گفت درشته استرس گرفتم میشه بگید چیکار کردید؟رعایت کردید یا نه؟وزن دهی بچه طبیعی بود؟زایمانت چیبود طبیعی یل سزارین؟من از سزارین خیلی میترسم دوست دارم طبیعی بشم ولی اگه وزن بچه زیاد باشع نمیشه.وزن بچتون وقتی دنیا اومد چقدر شد؟
عزیزم میشه بگی چیا میخوری بچم وزن بگگیره
خوبه که ماشالله تا دنیا بیاد ۳۶۰۰ ۳۷۰۰اینا میشه
عالیه عزیزم
ماشالا توپول
من ۳۲ هفته ۱۹۹۰ بود
منم پسرم همین بود تا هفته ۴۰شد ۳۷۶۰
بچه منم همینقدره دکترگفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.