بچه ها دوغ گاز دار ضرر داره بیش حد هوس کردم

۱۴ پاسخ

نه مشکلی نداره
هر روز نخور گازش شاید معدتو اذیت کنه

نه من دوغ و نوشابه میخورم

نه زیاد نخور نوشیدنی گاز دار ضرر داره دکتر بمن گفته نوشابه و دوغ گاز دار نخورم منم بعضی موقع ها هوس میکنم ولی خیلی کم میخورم

نه خوشگلم ضرر نداره

وای منم خیلی دوسدارم
قبلا نمی‌خوردم ولی تو بارداری عاشقش شدماااا

من ک میخورم تا دلت بخاد خخخ

پاستوریزه بخور

حالا چرا حتما گازدار؟ خب بدون گاز بخور

بهتره نخوری

نه اگر گازش بعدا معده ات اذیت نکنه خودش ضرر نداره

نخوری بهتره

منم‌میخورم

بخور بابا خطری نیست اما چون شوره هرروز نخور

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد