جاریم باردار بود همش دلش میخواست بچش هم دختر بود
من :)
منننننن
اخ دلم
من خیلی اولش دوس داشتم بعد با معدم نساخت نخوردم
وای منننن از دیروز تا الان یدونه دوغ آبعلی بزرگ خوردم یدونه هم ازون لیوانیا 😭😂
من بدم اومده بود از دوغ بچمم دختر
هفته چهارم پنجم انقد میخوردممممم اما الان نه دگ نمیتونم
من دیوونه ی دوغ ترش هستم ولی فشارم میوفتهههه😂🥲
ترش که نه😖ولی گازدار و پر نمک عاشقشم،دوغ ابعلی میخورم هرروز ولی بعدش نفخ کلافم میکنه
من سرپسرم انقدی دوغ خوردم که مردم😂
من عاشق دوغ ترش هستم اتفاقا اولین چیزی هم که دوست داشتم و دارم دوغ هست،درصورتی ک قبل بارداریکم اصلا از دوغ آلیس متنفر بودم
من عاشق ترشی شورممم
من وقت دوغ ترش بانون میخوردم
ای نگو دلم خاست از اون دوغ گاز دار دهنم آب افتاد🤤😂
مننن انقدررر دوغ دوس دارم و بهم مزه میده.قبلا دوس نداشتم خیلی
منم بچم دختر بود همش ماست و دوغ ترش دوس داشتم
خواهر من عاشق آش دوغ تا سیزده چهارده هفته ،ولی بعدش از چیزای ترش بدش اومد الانم دخترش به دنیا اومده🥹
من یسره ماست و دوغ و پنیر میخورم خوراکم شده همینا
من چیزای شور میخوام و ترش
مننننن
من اوایل بارداری دلم دوغ ترش و شور میخاست
هفته پایین چیز نفاخ نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.