کیا تو بارداریشون دلشون دوغ ترش و گاز دار خاسته؟🥹

۲۳ پاسخ

جاریم باردار بود همش دلش میخواست بچش هم دختر بود

من :)

منننننن

اخ دلم

من خیلی اولش دوس داشتم بعد با معدم نساخت نخوردم

وای منننن از دیروز تا الان یدونه دوغ آبعلی بزرگ خوردم یدونه هم ازون لیوانیا 😭😂

من بدم اومده بود از دوغ بچمم دختر

هفته چهارم پنجم انقد میخوردممممم اما الان نه دگ نمیتونم

من دیوونه ی دوغ ترش هستم ولی فشارم میوفتهههه😂🥲

ترش که نه😖ولی گازدار و پر نمک عاشقشم،دوغ ابعلی میخورم هرروز ولی بعدش نفخ کلافم میکنه

من سرپسرم انقدی دوغ خوردم که مردم😂

من عاشق دوغ ترش هستم اتفاقا اولین چیزی هم که دوست داشتم و دارم دوغ هست،درصورتی ک قبل بارداریکم اصلا از دوغ آلیس متنفر بودم

من عاشق ترشی شورممم

من وقت دوغ ترش بانون میخوردم

ای نگو دلم خاست از اون دوغ گاز دار دهنم آب افتاد🤤😂

مننن انقدررر دوغ دوس دارم و بهم مزه میده.قبلا دوس نداشتم خیلی

منم بچم دختر بود همش ماست و دوغ ترش دوس داشتم

خواهر من عاشق آش دوغ تا سیزده چهارده هفته ،ولی بعدش از چیزای ترش بدش اومد الانم دخترش به دنیا اومده🥹

من یسره ماست و دوغ و پنیر میخورم خوراکم شده همینا

من چیزای شور می‌خوام و ترش

مننننن

من اوایل بارداری دلم دوغ ترش و شور میخاست

هفته پایین چیز نفاخ نخور

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی