کسی قاشق حرارتی گرفته واسه بچش ؟؟

۴ پاسخ

پسرم داشت خوب بود

اره بگیر خوبع

من.

واسه پسر دومیم گرفته بودم زیاد استفاده نکردم هنوز انگار مثل اولش نو مونده

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان وآدریان مامان ارسلان وآدریان ۱ سالگی