سلام، تشکیل قلب بهترین زمانش کی هست؟

۴ پاسخ

من الان ۸ هفته و دو روز هستم شنبه میخوام برم که میشم ۸ هفته و ۶ روز

8 هفته و 3 روز میگن بهترین زمانشه

هشت هفته دیگ باید تشکیل شده باشه

۶تا۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان حلیا مامان حلیا ۵ ماهگی
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری